MP Lines
Jak podkreślić sportowy rodowód? Identyfikacja wizualna dla firmy zajmującej się liniowaniem boisk i układaniem parkietów w halach sportowych.
MP Lines to przedsiębiorstwo zajmujące się liniowaniem boisk oraz przygotowywaniem od podstaw parkietów w halach sportowych. Ta bardzo ścisła specjalizacja powoduje, że popyt na te usługi jest ograniczony, a firma dzięki jakości świadczonych usług posiadała bazę klientów „z polecenia”. W rezultacie do niedawna MP Lines nie posiadała żadnej formy identyfikacji wizualnej, włącznie z logotypem. W związku z rozwojem działalności i zwiększeniem jej skali, właściciele podjęli decyzję o rozpoczęciu promocji firmy poprzez m.in. sponsorowanie różnego rodzaju zawodów sportowych. Na tym etapie konieczne było już stworzenie brandu od strony wizualnej, i w tym miejscu na scenę wkroczyliśmy my.
Naszym zadaniem było stworzenie kompleksowej identyfikacji wizualnej oraz przygotowanie grafik i zdjęć profilowych na potrzeby mediów społecznościowych. Klient oczekiwał minimalistycznego, ale wyrazistego logotypu i kolorystyki. Całość miała od razu wskazywać na to, że firma działa w branży sportowej.
Perfekcja. Dokładność. Wytrwałość.
Szukając korzeni i tożsamości marki skupiliśmy się na istocie jej działalności. Często oglądamy zmagania sportowców – ich rywalizację albo walkę z samym sobą i własnymi słabościami. Ale by zmagania te mogły one się odbyć w sposób niezakłócony, by aktorzy mogli grać swoje role, potrzebna jest przecież scena.
Sportowcy dążą do doskonałości, jednak podobnie jest z twórcami infrastruktury. Nieskazitelny parkiet. Wyraźne, trwałe linie wyznaczające granice areny. Wytrzymałe podłoże, które przetrwa całe lata zmagań i walki o sportowe cele.
Życzeniem klienta było znalezienie się w logotypie liter „MP” – inicjałów właściciela. Inspirując się najbardziej znanymi logotypami producentów odzieży i infrastruktury sportowej, od początku celowaliśmy w prostą formę. Szukaliśmy jednocześnie jednoznacznych skojarzeń z działalnością MP Lines – naturalnym skojarzeniem były więc linie i parkiety, które tworzy firma.
Tak narodziła się finalna koncepcja – inicjały układają się we wzór układanych naprzemiennie klepek parkietowych, przypominając jednocześnie linie boiska, co zostało podkreślone odpowiednią kolorystyką.
Konstrukcja
Logotyp posiada minimalistyczną, plastyczną formę – wzorem największych sportowych marek. Mocne, ostre linie i geometryczne kształty korespondują z dynamicznym, nowoczesnym liternictwem. Sygnet złożony z linii stylizowanych na deski parkietu układa się w litery MP
Kolorystyka
Minimalistyczne, czytelne logo znakomicie prezentuje się w wariantach jednokolorowych, co ma duże znaczenie przy wydrukach w czerni i bieli, nadrukach na materiałach reklamowych itp. Kolory wiodące są inspirowane barwami linii boisk halowych.
Następny projekt
Zdroowko
Zdroowko
Opinie naszych klientów
Kontakt
Porozmawiajmy
Zadzwoń
ul. Honoriusza Balzaka 2i/8